Torsdag

Mammagruppen idag ju
kankse en av de sista gångerna för mig
Kian sa på morgonen att han ville följa med
men när han förstod att han inte kunde gå på dagis då, så ändrade han sig snabbt

Vi var bara fyra stycken idag, men lika roligt ändå
var en ny tjej där idag med en ny lite bebis
eller liten kan man ju inte säga han var ju bara fem veckor men såg så mycket äldre ut
men inte så konstigt när han vägde strax över fem kilo när han kom, nu vägde han 5,9 kilo å vart 60 cm lång tror jag hon sa iaf
Så nu förstår jag verkligan alla som tyckte Kian var så stor, för han vägde 5900 nåt å var 59.5 cm på fyra veckors dagen
Men då tyckte jag ju att han var pytteliten ändå
Men när man såg Liam idag, så förstod man ju verkligen att alla andra tyckte Kian var så stor, För Liam vart ju verkligen ingen pyttebebis.

Efter gruppen gick jag å köpte doppresent till Felicia, hittade även julklapp till min mamma,
så nu är vi snart färdiga me dalla julklappar med
känns skönt att slippa den stressen iaf

Hämtade Kian hos min mamma tio över ett, men var inte hemma förrän halv tre, tog så lång tid, för Kian skulle leka så mycket påvägen, ananrs tar dte väl en kvart att gå max.
hemma åt vi mellanmål sedan gick vi ut igen å lekte på lekplats fram till halv sex.
Å när vi satt å grävde å byggde sandslått, så sa Kian:
Här nere bor Kina
Oxå pekade han ner i gropen
Å han sa Kina med k inte schina...
så idag har vart en riktig ute dag faktiskt.

å nu ska vi äta kvällsmat, barnen sover, så bara jag å marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0