Tisdag

Idag vaknade barnen tidigt,så det var bara att gå upp
neah hostade så mycket att hon kräktes upp lite av vällingen i sängen, så det var bara att tvätta det första jag gjorde.
Marcus fick ligga å sova, så han kan bli frisk
å lämnade kian lite tidigare på dagis å gick ut å gick en timme med Neah, så han fick lugn å ro.

Inte orkat göra så mycket idag
Fick mens i lördes å jag blöder så fruktansvärt mycket, tror jag håller på att få järnbrist för är dödstrött hela tiden.
För jag blöder mer än vad jag gjort de första dagarna efter förlossningarna just nu, å jag blöder ju mer än normalt, eftersom vi har nån slags "bödningsjukdom" i släktet, då vi inte slutar blöda normalt efter förlossningar å tillexemplel efetr cellprov, utan de måste stoppa blödningen på annat sett, tillexempel medicin.
men nu vet jag inte vad jag ska göra, har ju satt in spiral, å det är ju normalt att man blöder mer när man har mens då.
men det här kan ju inte vara normalt.
Vågar inte riktigt kolla upp dte heller, är rädd för att jag inte ska kunna ha spiral
Men fortsätter dte såhär imrogon med, så ska jag kolla upp dte på torsdag.

Vi har iaf vart ute å lekt lite med barnen, vart ju jättefint väder idag,
men svinkallt imorse.
Annars har jag mest vilat idag, vilat en å enhalv timme på både för å eftermiddag bara för att orka resten av dagen


Kommentarer
Postat av: Jasas

Hoppas blödningarna har avtagit lite..

2008-10-08 @ 12:22:18
URL: http://therockerinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0