Tisdag

Månda igår,
Kian var som vanligt på dagis å jag å neah var hemma
hon tillbringade dock hela förmiddagen med att sova
Så jag passade på att tvätta städa osv
som vanligt på måndagar då

På eftremiddagen kom Madde förbi en runda hon å barnen då
så kevin å kian lekte elelr ja spelade mset tvspel, sen vet jag inte hur mycket kevin fick vara med
Tindra å neah lekte å lavin låg mest å sov
Perfekt med barn i nästan samma ålder, så de sysselsätter varandra bra
så vi mammor får lite tid till att prata med

Idag var ju Kian oxå på dagis
Å jag å neah vart hemma å busade hela förmiddagen
efter hämtningen på dagis var dte dags för den sista föräldragruppen på bvc
Roligt att se som alla vuxit
det roliga var att alla börjat gå tidigt eller aj alla utan ett då
alla hade börjat gå mellan 9.5-10 månader så dem hade ju roligt tillsammans

Efter föräldragruppen var dte 1-års kontroll för Neah
första sprutan brydde hon sig inte alls om
men prevonar sprutan känns ju lite mer, så då blev hon lite ledsen
Läkarundersökningen gick bra
å hon följde sin kurva bra
jag tycker ju att hon är lite för liten, var ju bar 75.2 cm å vägde 8890gram
men allt var jubra
så behöver fortfarande inte oroa mig för att hon knappt äter något
som vanligt så tycker dem alltid att hon är sååå aktiv å duktig, hon är ju knappt stilla en sekund å pratar hela tiden typ

efter bvc blev det en snabb runda hos mormor med lite mellanmål
Sedan var dte bara att gå hem laga mat å äta å sånt dära
sedan blev det badning för barnen neah badade i 40 minuter å Kian minst lika länge
så efetr det var dte ju dags för läggning
dagen har gått lite för fort
Men ny dag imorgon

Marcus har börjat repa nu igen, trummisen är hemma igen, så nu blir det som vanligt repning tis-å torsdagskvällar istället frö nån helg då å då.
så han är lycklig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0