Söndag

Helgen är snart slut. Redan?!
Å en ny vecka på väg.
Regnat å vart tråkigt väder typ hela helgen.
I fredes jobbade jag,
så lite att göra å så mycket disptid, men ganska skönt faktiskt
När jag slutat vid tre, var dte dags för tårtbakning,
blev supergod.

på lördagen fyllde jag år, så då vart ju Marcusfamilj å min familj här
Fick de saker jag hade önskat mig å lite till,
tycker ju dock int alls om att fylla år.
Vem vill bli äldre igentligen??
Jag slutade ju fylla år när jag fyllde 20, för dte räcker ju
Fler som tyckte tårtan var god iaf
Jejjes kommentar var att hon tyckte jag kunde förörja mig på tat baka tårtot, för att jag alltid gör så goda.
Å dte bästa var att Kita diskade all disk, efter alla

Idag har jag vart på maxi å storhandlat
man märker verkligen att man börjar bli vuxen, när man tycker att dte är skönt att gå till affären å handla
Ensam då alltså
För själv med två små barn 'är dte ju inte särskilt avslappnande,
Idag blir dte jobb med, skönt att jobba kväll, å bätter betalt på helgen ju.

Under helgen har vi hittills sett två filmer, shutter å mirror
den första var helt ok, men mirrors var ganska dålig, inte ett dugg äcklig, som jag verkligen trodde den skulle vara, helt enkelt inte ens lönt att se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0