söndag

helgen har som vanligt gått så snabbt
I fredes fortsatte pysslandet
vi gjordespindlar till spindelnätet
Oxå pärlade vi massa

Såhär fint blev det iaf

Så mycket mer pysselgrejer som måste inhandlas massa garn å filttyg å pärlor, så roligt ju å dte blir bara roligare å roligare ju äldre barnen blir.

Fredagkväll jobbade jag, bara 16-20, så det gick ju snabbt
Lördag, gick mest åt till att jobba, jobbade 7-16, å tiden gick segt
Efter jobbet åkte vi till biltema, köpte lördagsgodis till kian
Å när Neah hade smnat så satt jag å Kian å mös å åt godis
Tittade på filmen på andra sidan häcken, den var faktiskt bra.
Marcus vart över hos en kompis.

Å idag vaknade barnen tio i sju, så vi gick upp, gjorde oss iordning och åt frukost
Vid åtta gick jag å neah hemifrån för att gå till maxi
Kian fick stanna hemma med marcus, som fortfarnde låg i sängen
Hon gick halva vägen dit, sedan började det regna å jag vill komma dit snabbt, så då fick hon inte gå mer
handlade allt för nästa vecka
så skönt ju, inget folk å man kan kolla på allt

Idag döptes Felicia med, så vi var ju på dopet
Dop är ju inget jag älskar precis
men det var helt ok

efteråt kom Marcus pappa å tjej hit
för att graulera Neah, dem är ju iväg när hon fyller år
Så hon fick ju sin present nu
Vilket hon inte var så värst intresserad av
roligast var ju att krypa upp å ställa sig på paketet
Men när den var upppackad å ihopmonterad vart hon glad iaf
En alldeles egen cykel!!

Värsta vrålåket ju!

Både jag å marcus är skittrötta efetr en intensiv dag, så ikväll blir det att lägga sig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0