söndag

Har faktiskt jobbat hela helgen
Fredag kväll, lördag dag å ska jobba ikväll med.
måste få ihop 40 timmar hellst den här månaden
Får ju ingen föräldrapenning i nov, eftersom jag bara är hemma till och med oktober
å föräldrapenning får man ju samma månad som man tar ut, medan jag får lönen i efterhand
så för att få pengar i nov, så får jag jobba lite mer än vanligt nu
Fast få ju så dålig föräldrapennig, så jobbar jag 40 timmar, så får jag ut mer än dubbelt så mycket som om jag tar ut 4 dagar i veckan
alltså sjukt dålig föräldrapenning


Annars har vi inte gjort så mycket i helgen
Kian är ju i hbg
så bara jag å neah å marcus hemma
I går hade vi riktig myskväll
gjorde varmchoklad (riktig med kakao) å hemmagjord marshmellowfluff
Fluffen blev ju inte alls samma som sån man köper, så kommer inte göra det igen iaf
Sedan tände vi ljus å mös i soffan (när Neah somnat då)

Idag har jag å neah vart å stor handlat, vi gick bort till maxi(utan vagn)
Neah gick nästan halva biten, ganska duktigt för att bara vara 11.5 månader gammal
Sedan handlade vi massa oxå kom Marcus å hämtade oss
har ju börjat med det, att handla tidigt på söndagar rnut niotiden, så skönt för typ ingen annan som handlar då.

Ska iväg till skopunkten snart för jag måste köpa ett par nya skor
har sånt riktigt skocraving
har ju int vad jag minns iaf, shoppat nåt (till mig själv då) den här månaden
så nu måste jag göra det.

Annars väldigt lugn skön å mysig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0