Onsdag

Neah vart ju inte så jätteintresserad av paketen igår,'
Va med å öppnade lite å så, men brydde sig knappt om vad som var där i
Precis som det brukar vara med småbarn
pappret å snöret är mer intreessant
Fast hon fick mest kläder(jättemycket) å presentkort på kläder
Men en bok å en docka med, å vinteråkpåse som ä samma som hennes vagn



Tårtan var inte heller så intressant, ljuset var nog det bästa
men ville bara fånga lågan, inget blåsande där inte!
Å smakade gjorde hon, men hon som annars älskar söta smaker åt knappt nåt
Men alla andra gjorde det iaf å god var den.

Hon hade lite så svårt att somna på kvällen, men inte så konstigt, brukar ju vara så när dte vart å mycket nytt

Jag å macus somnade väldigt sent med, för jag var inte trött å ville ligga å prata
Marcus ville kanske sova, men han fick inte för mig
så snäll är jag

Idag har vi vart på dagis, orkade inte ta vagnen så vi gick dit
gick hur bra som hellst, hon orkar rätt långt ändå
Men när vi skulle in på dagis, ville hon hellre stanna ute å leka i sandlådan
så blev lite sur
men dte gick övers nabbt
inskolningen gick jättebra idag med
Hon hade roligt men surade lite då å då, ör hon inte fick ha mina nycklar å inte riktigt fick göra så som hon ville
Men det ska nog gå bra




Efter dagis sov hon jättelänge, precis som igår
tar på krafterna att vara på dagis
Men jag å kian får ju tid tillsammans, vilket är bra
idag sålde vi vår gamla vagn, fick dte priset vi begärde, vilket var tehundra mindre än vad vi gav, så väldigt bra
Skulle kollat på en fyra idag med, men dte blir nog på fredag istället, är inte säker på om jag ens vill flytta, men man kan ju alltid kolla iaf
Ikväll blir detprisonbreak å heroes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0