Onsdag

man märker hur bra koll jag har på dagarna
eftersom gårdagens rubrik var måndag
´
Man kan ju inte hålla reda på allt!

Idag är dte onsdag iaf
Å idag fortsatte inskolningen på dagis
allt gick jättebra när jag var där.
När jag sedan skulle lämna henne, vinkade hon glatt hejdå
tills hon insåg att jag verkligen skulle gå
för när jag höll på att ta på mig jackan, så hörde jag hur hon skrek å grät
Å man vill bara vända tillbaka, men dte är ju det värsta man kan göra så jag gick

var hos tandläkaren, å lagade ett hål
fick betala hela 73 kronor
alltås nästan gratis, fick ju den dära trehundrakronorsrabbaten, så det skulle ha kostat 373
men ändå sjukt billigt

Efter det var dte dags att hämta barnen på dagis, neah hade bara vart ledsen en liten stund, sen hade dte gått bra
hon blev glad när jag kom, men ville inte gå hem, när vi hade klätt på oss, ville hon bara gå tillbaka
Å när jag hämtat Kian, så sa han att han faktiskt ville vara på dagis hela dagen
så han blir ju glad sedan när(om) jag börjar jobba.

Annars idag så har vi mest busat å lekt som vanligt och spelat tvspel, Neah sov knappt nån middag heller,
Men inte konstigt när hon sov tills långt efter åtta

Hennes nya sysselsättning är att ta sig upp i kians säng(klätterapa) å kasta ner alla nallar eller att stoppa in klossar i skrivaren eller annat som får plats
så här fint blir dte iaf!

Lite bilder från kalaset:


Idag, när marcus kommit hem från jobbet, ska vi kolla på lägenhet en fyra
får se om den känns bra, jag som igentligen inte alls vill flytta, men vi behöver ju ett rum till
det är synd att man intekunde låna ett av grannen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0