Onsdag

Morgonen tillbringades som vanligt med att prata med madde i telefeon
henne kan jag prata med hur länge som hellst
alltid något att prata om, tyvärr så rinner ju tiden oxå bara iväg
å vi blev som vanligt sena till dagis

Förmiddagen tillbringades med att busa med Neah
å sortera ut vilka foton som skulle framkallas
Har inte framkallat på tre månader
så var ju en hel del
å så svårt att välja blev 362 stycken som skickades iväg på framkallning
gjorde även några förstoringar å allt med frakt blev bara 280 kr
asbilligt ju!

Vart öppet hus på dagis idag
Första gången jag är inne på den nya avdelningen å första gången jag riktigt pratar med fröknarna
De tyckte att jag har jättebra barnuppfostran
att jag verkligen tar mig tid för barnen å håller dte jag säger
fick jättemycket beröm
å dte kändes så bra
kians gamla fröknar har berömt mig jättemycket med
Å sånt känns verkligen så skönt å bra att höra
Är inte rädd för att Neah inte ska trivas på dagis
hon var så lycklig bara gick rakt in å lekte med alla barn å leksaker
så tror inte dte blir nån jobbig inskolning

Nu sover Neah å jag å kian ska spela spel

Kommentarer
Postat av: Marcus

älskar dig.

2008-10-15 @ 18:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0