Onsdag

Sandra: tack, mm jag blir med så förbannad på sånt, å dte är inte första gången jag är med om nåt sånt, å helt säkert inte sista heller, tyvärr

Idag skulle Kian iväg på teater med dagis, så vi ställde väckarklockan för att komma upp i tid.
neah sov till strax efter nio, fast vaknade först vid sex å gnällde å fick välling.
Lugn dag idag
Har vart iväg å klippt mig Neah å min mamma följde med
å kian var hemma med Marcus
Klippte av över 15 cm så blev stor förändring iaf, å känns skönt att bli av med allt slitet, längesedan mitt hår kändes så här bra.
Jag färgar ju dte lite för ofta.

Stannade kvar hos min mamma efter frisörbesöket
satt å pratade med lillasyster å hennes kompis å mamma ett bra tag, trevligt faktiskt
Hon börjar ju bli stor nu Sanna

Marcus å Kian kom dit efter ett tag med, tröttnade på att vara hemma,
så vi stannade ganska länge
hanna bara laga å äta mat hemma sen innan barnen skulle i säng
Kian lyckades ramla med yoggiskålen
Så här såg dte ut:


fotade även lite när barnen badade tillsammans igår, kian skulle vara gullig å pussa Neah, vilket hon inte blev allt för glad av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0