Fredag

Inskolningen har fortsatt att gå bra
igår var jag där hela dan med henne
men idag så var både jag å marcus med
oxå lämnade vi henne själv där 30-40 minuter, hon tyckte dte var helt ok när vi gick
men sedan hade hon blivit ledsen å glad om vartannat
men var ju ganska stökigt där, var ju fotografering å allt
vi fick se bilderna å de blev sådär, inte superbra, men inte så konstigt när hon är så liten

I går var jag hemma hos Annelie efter dagis
kollade in deras nya radhus, fint var det verkligen där
å jag blev så avundsjuk, vill med flytta
fast samtidigt inte
trevligt att träffa annelie å barnen med, var ju så längesen
annelie hade tillochmed vart gullig å köpt present till neah
Råkade ge Olivia av Neahs gröt, bara en sked, men som jag skämdes när jag kom på att hon är superallergisk mot mjölk
så en än gång förlåt olivia (å Annelie)

Efter vi vart hos Annelie plockade marcus upp oss oxå åkte vi å käkade på max
det var med längesen å så gott

Idag har jag jobbat 16-20
inte så roligt i regnet å inte så mcket att göra
precis som vanligt!
Kian är i helsingborg å neah ska sova hos mormor inatt
så blir sovmorgon för mig å Marcus tillsammans imorgon
kommer bli så skönt!!

Kommentarer
Postat av: annelie

de e ingen fara.. har inte märkt nått på henne..skönt de..kramis

2008-11-03 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0