Söndag

Jenny: Ja barns påhittighet kommer nog aldrig sluta förvåna en!

Söndag idag
kom i säng lite för sent igår
Så trött är jag nu
Neah vaknade redan 5.40, inte så konstigt när Marcus hade lagt henne före halv sju och låtit henne sova två ggr på dagen.
Men jag skulle ju ändå upp då, började ju sju idag
Jopbbade ute idag, trivs ju bäst ute
Fast lite problem när jag inte har en aning vart gatorna ligger i stan å runt om
Men det gick skitbra
Trivs faktiskt bra på karl 11, så kommer nog stanna där
Om jag får tillräckligt med jobb
Blir kanske att jag börjar på nyhem med antingen utegruppen eller servicehuset, får se vad chefen där säger
Jobbar ju även på gustavsfält å nyatorp, så har ju redan fem grupper, men kan alltid vara bra med nån till

Slutade ett idag, jobbar ju nästan bara korta pass, vilket är skönt
Efter jobbet blevd te en tur till maxi, för att hämta ut paket
Sedan blev det en tur till mina föräldrar, hade ju lovat att klippa min pappa
Klippte som vanligt inte som han sa, utan som jag ville, blir ju bättre då

snart dags att börja med kvällsmaten
Å ikväll ska jag slå in alla paket till Kians adventskalender
Hade tydligen köpt 26 grejer istället för 24, men det blir ju att lägga dubbelt i två paket.


Kommentarer
Postat av: Jenny

bättre du köpt för många än för få...

han kan ju få 3 st på julaftons morgon ist

2008-11-16 @ 22:56:33
URL: http://jenny1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0