Söndag

Var ju på Alvins dop igår
Så mycket bättre än andra dop, faktiskt
jättebra präst, inte så mycket jesus snack
Å dte absolut bästa var ju att Tindra envisades med att ta av sig alla kläderna under dopet
Mitt där framme vid altaret,
Livade ju upp sämningen en del
barn e ju så söta!!

Trevligt på kalaset efteråt med
Roligt att träffas, vissa har m,an ju inte sett på hur länge som hellst

När vi kom hem kollade vi på Arn, prison break å heroes
efter Neah hade somnat då
käkade grönsaker,chips å dip,
å tog ut täckena i sffan å låg å mös

Min tur att sova idag
Vaknade ju när Neah vaknade vid halv åtta
å Fast marcus gick upp hyffsat snabbt, kunde jag inte somna om
så gick upp vid åtta
men skönt, för dagen blir så mycket längre då
så vi kokade ägg å gjorde äggmackor
Å käkade framför tven

Sedan har vi städat lite här hemma
marcus tog köket å jag toaletten
rensade ut allt ur badrumsskåpet å slängde en hel del
Massa smink parfymer å sånt som ändå aldrig används.

Idag ska jag jobba börjar fyra
å före det ska jag fixa Jejjes hår
Sedan är den här helgen slut


Kommentarer
Postat av: S

Tack för tipset, hur fina saker som helst på den bloggen ju

2008-11-23 @ 16:00:08
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0