Måndag

Blev aldrig att fixa jejjes hår igår
Utan vi flyttade fram det tills på tisdag

Måndag idag
blev väckt tio i sju av att bemmaningen ringde, ville att jag skulle komma in å jobba 7.30,
men dte ville inte jag,
barnen vaknade ju med av det, så det var ju bara att gå upp
men hade en lugn å mysig morgon
Jag var duktig å dammsög å dammade å vattnade med mer eller mindre hjälp av barnen
Vid halv tolv var det dags att lämna barnen på dagis
Gick hur bra som hellst idag
dem tycker att neah är en liten docka, vad de nu menar med det, vert jag inte riktigt

Började jobba vid tolv, hade ju ett inplanerat pass mellan 12-15
Vilket tydligen var fel, skulle visst jobba till 16, andra dagen i rad de har sagt fel tider
Aja , ska inte klaga, är ju ändå mest korta dagar ändå, precis som jag vill ha det nu i början

efter jobbet, åkte jag inom stan
shoppade lite på gina tricot, tre tröjor blev det, jättefina
Å efter det cyklade jag inom andra jobbgruppen för att lämna in min t2:a
Sedan hem till mina föräldrar, hämtade de jultidningar jag köpt av min lillasyster så så
Var hemma strax innan fem, å då fixade vi mat
Vid sex stack Marcus
s bara jag å barnen kvar, de var ju i säng klockan sju, precis som vanligt
å efter det har jag suttit å pratat lite på msn, å gjort jordgubbssorbe, så gott med hemmagjord
å så lätt att göra

Nya pengar imorgon, bra för de andra börjar ju ta slut
tyvärr så är november vår värsta räkningsmånad, så det försvinner ju runt 14 direkt
men vi har ju ändå köpt alla julklappar å så bara nån smågrej kvar, vilket är bra, för då har vi ju pengar till annat
å hitta på nåt roligt med den här månaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0