Lördag

Veckan har som vanligt gott snabbt
inskolning har fortsatt
neah blir ledsen när man lämnar
å det känns som en kniv i hjärtat när man går
men hon blir ju glad ganska snabbt igen
å tycker om att vara där
Men att äta där är ingen hit
Men dte var ju inget jag hade förväntat mig heller
men dte kommer väl det med

Annars inte så mycket som hänt
var en stund hos linda i torsdes
utan nåt barn
skönt att kunna prata ordentligt å ostört

På fredagen var vi inne stan på dagen
Marcus å Fidde köpte halloween outfit
Synd att jag inte fotade dem igår när dem provade
men jag är inte så bra på dte här med att komma ihåg kamera!
Jag jobbade äcven igår
första dagen jag jobbade där
å dte kändes dfaktiskt skitbra
Kändes som om jag inte skulle trivas där när jag gick bredvid

Ska gå bredvid i centrumgruppen på måndag-tisdag med, trivs ju bäst ute
oxå få jag prata med cheferna på måndag,först å främst ingrid
å boka bredvidgång på källegatan(heter dte så?) på ons-tors om Bosse godkänner det
för gasnka bra att kunna vara på hela huset ju
Måste ringa till rosemarie med, den tredje chefen,
Sedan hoppas jag att dte där med jobbfronten ska vara helt löst
å att jag kommer att ha tillräckligt med jobb iaf

Kommentarer
Postat av: S

Haha ja, precis som mina föräldrar typ då :P

2008-11-06 @ 19:53:33
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0