Lördag

Idag är det alvins dop
Så vi ska ju självklart dit.
Dop är ju igentligen nåsom jag inte alls tycker om, men dte blir ju rolg att träffa allt folk
Många man inte sett på skitlänge ju
opet är inte förrä klockan tre
Å fram tills dess blir det nog ganska lungt
Så trött idag, lät Marcus sova , medan jag själv gick upp sju

Blev lite senare än vad vi är vana vid igår
Var ju över hos Andy å Sandra
hade skittrevligt
Käkade mat, spelade spel, pratade om allt möjligt å bara umgicks
synd att det blir så sällan bara
men det blir ju så när man inte bor i samma stad, trots att avståndet inte är långt

Som vanligt så var jag på mammagruppen i torsdes
Lite fler mammor där då
Å det var ju roligt
alltid roligt när dte är fler som kommer

Skönt med ledig helg för mig
men så mycket inplanerat att dte nästan blir stressigt ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0