Lördag

Veckan har som vanligt gått hur snabbt som hellst
har jobbat en del, men får jaga som fan för att få timmar överhuvudtaget
Hoppas dte blir bättre
men trivs bra där iaf
många unga vikarier så dte är ju skitkul!

I torsdes var jag på mammagruppen, roligt att träffa alla mammor å barn
Efteråt gick jag till banken å låste sparpengarna för att få bättre ränta
Så hoppas verkligen inte vi är i behov av dem nu
Men det tror jag inte
Passade på att träffa jessica när hon slutat jobba, så jag hon å Kian å neah var å fikade tillsammans
Hinner ju inte träffa vänner på samma sätt när man jobbar
men det var riktigt trevligt, även om dte inte blev så jättelänge
I torsdes passade vi även på att storhandla

Igår var Marcus å kian på busfabriken å lekte massa
Å på kvällen var vi hos mina föräldrar å käkade tacos allihopa

idag har vi mest segat å nu är Johan här å han å Marcus sitter ju självklart å spelar 360

Lägger upp lite bilder från den här å förra veckan
Roligare att titta på bilder än att läsa


Kian vill nästan aldrig vaar med på bild, så blir inte så många på honom.
I torsdes så var dte helt tyst å alla som har barn vet att tysthet oftast inte är bra när dte gäller barn
så jag gick runt å letatde efter Neah, såg först inte henne, då hade hon hämtat en napp, sin snutte å  kuddar å lagt sig halvt under kians säng för att mysa, så sött dte var!

Kommentarer
Postat av: Jenny

gud så gulligt, att hon tagit kuddar och lagt sig för att mysa :) barn är så påhittiga

2008-11-16 @ 00:47:13
URL: http://jenny1981.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0