Lägenheten

Är ganska dålig på att skriva, men de är ju inte så konstigt
Vi var ju iaf på visningen i onsdes
Lägenheten var i fint skick, samma standars som vår egen
Men ganska mycket större, 95 kvadrat, vilket vi verkligen skulle behöva
sjukt billig hyra med, bara 6030 eller nåt sånt
Planeringen var väl ok, inte riktigt så som jag vill ha det
Å självklart att vi hade behövt måla å tapetsera om allt, men sånt får man ju alltid göra
Balkongen  var jätttefin
Å barnen skulle ju fått varsitt eget rum, vilket verkligen behövs
Men jag är inte hundra på om jag vill bo i den
Närmare stan med vilket är pluss, minst tio minuters skillnad om man går
Samtidigt så känns det som om vi absolut inte kan tacka nej, om de vill ha vår
dem tyckte vår var jättefin, vi bestämde att vi skulle tänka, å kolla upp lite saker
så att allt känns bra, ingen av oss har ju bråttom
Samtidigt som jag vill så vill jag inte
Men det finns typ inga fyror i halmstad, dt är så sjukt attraktivt, ska man ha genom hfab å få genom poängsystemet, så får man ha stått i kö ungefär 8-10 år, för att ens ha en chans på en fyra, som inte ligger på andersberg eller vallås
Å hyr man privat så är ju hyrorna så mycket högra än hfab
har man en fyra å vill byta tille en trea, så kan man välja å vraka hur som hellst
Så jag vet att man inte riktigt kan vara kräsen
Fast samtidigt så var dte ju faktiskt dem som kontaktade oss
men vi får se hur dte blir

Kommentarer
Postat av: Queen S

Go for it! Verkar bara finnas fördelar :)

2008-11-01 @ 12:37:21
URL: http://aboutvanity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0