Verkligen

Kians nya favoritord.
"Du är verkligen dum mamma"
"det är verkligen Neah's"
"det är verkligen varmt"
Det är verkligen det ena å dte andra.

Han använder ordet i varannan mening typ.
Vet inte var han fått dte ifrån
+ att han har fått för sig att han ska prata skånska med....

Onsdag idag, verkar vara fint väder,
ska faktiskt göra något så tråkigt som att tvätta idag
Men dte behövs,
som vanligt kommer jag inte tömma tvättkorgen,
men har ställt in mig på att få tre maskiner tvättade iaf.
Kan ju hänga det på balkongen nu,
torkar snabbare där.

Kian ska få gå på dagis idag,
vilken han vill än så länge iaf.
Vad vi hittar på mer än tvättar får vi se,
kanske träffar Linda lite.

Neah är snart sju månader om en vecka tror jag.
Å jag har fortfarande inte fått min mens,
så här lång tid tog det inte alls förra gången.
Så därför undrar jag hur lång tid kan det ta igentligen?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra dag. :)

2008-05-14 @ 08:05:54
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Anonym

var glad över att du inte fått mensen haha.. jag fick tillbaka min 3 mån efter förlossningen

2008-05-14 @ 11:46:45
Postat av: sassa

Till anonym
Men då ammade du inte va?
Man brukar ju inte få den när man ammar,
men vill ha den, så jag slipper noja om atyt vara gravid....

2008-05-14 @ 14:28:39
URL: http://barasassas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0