vattukoppor

Dem har fortfarande inte kommit, skulle komma halv tio
så dte är ju ett tag sedan...

Kvart över tolv går jag ju hemifrån.
Hämta Kian på dagis
Sedan ska vi hem till hanna, Christian har vattukoppor
Som jag har jagat det, skulle ju vara perfekt att barnen får vattukoppor, nu när man är mammaledig
Neah är ju över 6 månader nu aja kanske precis men ändå.
Så nu kan de få det båda två.

Å Pilla självklart att du får komma hit me Tilde så hon oxå kan bli smittad
Om jag lyckas smitta ner kian å Neah då.

Linda följer med dit,
sedan blir det att gå hem till henne,
fixa med kläderna å sånt.

Å ja ska INTE röka.
Linda är den personen som ajg har svårast att inte röka med
eller henne, Lillan å Sara,
de tre är så förknippade med rökning för mig.
Så jag måste vara så stark.
Nä Hanna, det tycker jag verkligen inte att du ska göra,
röka då alltså.
Så onödigt, amma för alltid ha ha

Christian fick vattukoppor förra måndan
men hoppas hoppas att dte fortfarande smittar

Kommentarer
Postat av: Carro

Hemskt men sant, är att man kan.. i vääldigt sällsynta fall, få vattukoppor mer än 1 gång i sitt liv.. Mammas vänninas son har haft det 3 gånger... bekräftade hos läkare. :S

2008-05-05 @ 15:58:48
Postat av: sassa

jag vet, jag hade vattukoppor två ggr när jag var liten..... Men det är bara om man får dte snabbt efter varandra, som man kan få det fler ggr

2008-05-05 @ 19:06:57
URL: http://barasassas.blogg.se
Postat av: Carro

aha :) ja jag vet itne. bara mamma som sa d.. :P sonen är strax över 30 nu. så jag var nog inte ens född när han fick d ^^

2008-05-06 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0