Vad som hänt idag

Gick å hämtade kian vid halve tt som vanligt,
efter dte gick vi mot stan,
han gick jättelångt själv, mer än halvägs.
På vägen stannade vi på en lekplats,
lekte nästan en timme,
å fikade å sådär.
Vid  kvart i två gick vi in till stan.
Kian fick en ballong i en skoaffär,
som han hade väldigt roligt med.
sedan mötte vi upp Linda med familj,
inte sett henens syster på år,
såd et vara trevligt.
Gicjk till Idas å käkade,
å Kian satt å spelade på spelautomaterna.

Sedan blev  det besök hos barnmorskan
När Linda väl var färdig där,
Gick vi till torget å åt glass(bara massa ätande)
Blev även en runda inom h&m,
där jag köpte (trots shoppingförbud, som jag sätter upp hela tiden emn bryter lika snabbt) ett par svart shorts å så söta ballerina skor till Neah, vita i spets, och kian ville ha ett par scoobydoo strumpor, så inget dyrt iaf.

En heldag på stan blevd et iaf, helt plötsligt var ju klockan tjugo i sex, tiden bara rann iväg
Precis som vanligt alltså.
Beslutade mig för tat börja gå hem
På vägen gick jag inom min mamma litte,
var ju tvungen att visa mina fynd!!
Så nu har vi precis kommit hem
ätit (igen) å snart är dte dags för sängen för barnen.

Marcus är å repar, så knappt sätt honom idag
De har föresten fått skivkontrakt, om de vill ha dte,
kontraktet ska skickas tilld em, men före de skriver på ska de ju självklart läsa igenom det massa ggr och be en advokat titta på dte så att de inte är något skumt.
Blandade känslor dte dära.
Självklart att jag är jätteglad för deras skull,
men samtidigt är jag ju orolig för tat dte ska gå jättebra, å det ska bli massa konserter å så,
så att jag blir ensam massa med barnen,
tycker ju att dte är ganska så lagom som dte är nu
den här månaden har de ju två spelningar+ att de hade inspelning i studion
Å dte är tre helger som går där
Inte hela men en stor del av dem.

Tisdag idag, så gossipgirls å desperatehouswifes...


Måste bara berätta.
Precis hördaejag Kian skrika
jag har bajsat, mamma jag har bajsat
Går till toaletten, men dörren är låst.
säger till honom att han kan ju inte låsa för då kommer ju inte jag in.
Så går han upp å öppnar.
Så säger han Man kan ju inet låsa dörren, för då kommer ju inte du in... Jag bara skojade ju mamma.
Lät så gulligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul med alltihopa!
Men nu undrar jag över en sak, gossip girl? vilket avsnitt är det??

2008-05-21 @ 07:43:17
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0