Utmaning...

- - -
Vad kallas du?
sassa, mamma eller älskling. en del säger väl oxå sandra
När fyller du år?
4 oktober
Vad händer i sommar?
Jobbar sju veckor, vilket blir riktigt roligt, mycket tid på stranden förhoppningsvis, äventyrslandet med barnen lär ju bli besökt en del plus en del småresor... grilning lär det ju med bli..
Roande?
Alla saker som Kian funderar ut och delar med sig, alla framsteg osv
Störande?
De saker jag inte kan konfrenteras(ellerhurdetnustavas) med, min finne inne i näsan(visste inte att man kunde få finnar där i)
Jobbar du?
Lite men inte många timmar i månaden, är ju mammaledig. Visserlligen känner jag mig betydligt ledigare när jag befinner mig på jobbet....
Gillar du ditt jobb?
Ja, verkligen. Mitt drömjobb ju...
Har du någon hemlighet?
Ja absolut, men är dålig på att hålla hemligheter om mig själv, måste berätta, så dte finns nog inget om mig som jag aldrig har berättat för någon.
Hur bor du?
I en lite trea 68-69 kvadrat, men väldigt välplanerad och med stor balkong(för stor)
Vill du flytta?
Ja, när vi har hittat någonstans som vi vill flytta, funkar hur bra som hellst att bo här tills drömstället dyker upp
Klädsel?
Just nu?, jeans, linne tröja+ underkläder
Humör?
trött, glad
Musik:
ingen alls, allt är avstängt
Är du lycklig?
Oerhört

Utmanar?
Dem som läser dte här...

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag har också en finne i näsan.. innanför vänstra näsvingen.. helt störd är den också pillar jag bort ruvorna som blir hela jäkla tiden så den läker fan ALDRIG!

2008-05-19 @ 22:22:11
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0