Torsdag

Haft fullt upp hela dagen.
Dagen började halv nio, då Kian kom inrusande
Kom mamma KOM, dte är en spindel i köket KOm, du måste se,, en pytteliten kom mamma kom...
Så jag fick sega mig upp ur sängen,
komma ut i köket, emn då var spindeln borta,
Om det ens hade vart någon.

Fixade frukost å sånt,
Neah vaknade inte av allt livet,
utan fortsatte att sova fram till tio,
hon hade sovit ganska dåligt på natten, vaknat till, till åfrån.

Hon kändes lite varm, så kollade tempen, 37.9
Normalt har hon 37.5, så jättelite feber.

Sedan duschade jag, Kian var barnvakt,
Å Neah var ganska gnällig,
Fint väder idag ju, så vid elva gick vi ut,
 Umgicks med grannarna, lekte i sanden, gungade sparkade fotboll å solade, invigde min nya bikini:
 (som vanligt jättedåligt foto)

Vid halv ett somnade Neah igen
å jag å Kian solade å fikade och sparkade fotboll.
Halv tre gick vi upp fixade mellanmål,
sedan dammade jag,dammsög osv,
fixade lite på balkongen .
Sen somnade neah igen.
Å jag lagade mat,
Så en riktig hemmafru, har jag vart idag.
Maten stod på bordet när Marcus kom hem, å allt var nystädat.
Måste skämma bort honom lite ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0