Torsdag

I natt blev dte inte allt för mycket sömn heller
Inte för någon
Neah vaknade hela tiden, å bara skrek rakt ut
Inte likt henne alls.
jag hatar när sådant händer
för jag blir så rädd då.

Gick knappt att få henne å somna om,
Hon fick ju självklart lägga sig hos oss
å dte ända som hjäklpte var om hon fick ligga å dra i mitt hår.
Inte speciellt skönt
men vad gör man inte för sina barn,
Men hon fortsatte att vakna å skrika rakt ut hela natten,
så öm i håret är jag,
Vet inte alls vad det var, för nu är hon hur glad som hellst.
Precis som vanligt.

Idag är Marcus hemma och är sjuk
Vilket är skönt,
nu när vi är så trötta.

skulle igentligen träffat Annelie idag, emn gick ju upp så sent idag, nån gånge efetr nio,
så tiden räcker inte till efetrsom hon skulle iväg i eftermiddag.
Men det får bli en annan dag, vi bestämde på måndag
så får verkligen hoppas inget strular till sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0