Tisdag

Shit fick riktigt tänka efter vilken dag dte var idag.

i natt blev dte inte heller någon drömsömn.
kian kom upp å trängdes å ville sova jämte mig, fick gå tillbaka med honom till hans rum,
där han hade tagit fram en stol, klättrat å tänt lampan,(våra ljusknappar sitter jättehögt upp).

Så bara att släcka å natta om honom, då vart klockan strax efetr ett.

Lite senare vaknade jag igen, av att jag typ hade ett litet barn under mig, eller iaf ett ben =),
så fick honom att lägga sig på madrassen,
men vaknade lite senare igen, av en arm under ryggen
Då orkade jag inte mer,
så han fick ligga kvar,
svettigt varmnt å trångt var dte, mendet går ju
Vid halv sex var dte dags för nästa barn att hamna i sängen,
så då låg jag mellan vad som kändes som två hamstrar som höll på tt springa i sina hjul...

Gick upp tio i åtta, hade fått sms av madde att jag skulle ringa till henne
så dte gjorde jag,
pratade bort morgonenn å tressad för att hinna till dagsi inte allt för sent...
Jennie hade tydligen fött i söndes, så grattis till dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0