Tisdag

Idag var jag helt säker på attd et var torsdag.
Kan verkligen inte hålla reda på dagarna alls

Idag fick Kian gå på dagis iaf.
Å under tiden bröt jag återigen mitt shoppingförbud.
Inte lönt att ha något, för dte håller bara nån dag ändå

Köpte iaf tre tröjor å två linnen, jättefina
så riktigt nöjd.
När jag kom beslutade jag mig för att rensa ur min garderob,
hittade en del oanvända kläder +
ganska så mycket jag inet vistte tat jag hade
en hel del som bara vart använt en två ggr med.
Men måset rensa ut,
så har gått igenom lite å packat ner så kan min lillasyster kollaom dte är något hon vill ha,
annars får dte bli uffkontainer elelr nåt, så får ju nån nytta av dte iaf
Lär ju ta några dagar innan jag är klar iaf.

Hämtning som vanligt halv ett på dagis.
Då blev det träffa med Jessica å Thea på lekplatsen.
Kian å thea lekte så bra tillsammans.
så roligt de har nu.
Å Kian slog inte Thea en ända gång, gjorde inget dumt alls mot henne.
första gången typ, därimot slog hon honom
Men men så är ju barn
Bara de har roligt så gör de ju inget om dte blir lite bråk.

Var på lekplatsen till fyra typ.
sedan blev det hem å laga mat
å fortsättning av garderobsrensningen.

Å nu kollar vi på desperate houswifes
å precis gossip girls
Så helbra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0