Söndag

Idag sov Neah till halv tio
hon vaknade första halv sju, men somnade om igen sen sov vi allihopa tillsammasn i sängen till halv tio
då marcus gick upp med henne, sedan sov jag till halv elva.


Så längesedan jag sov så länge,
men tycker inet om det
Dagen går ju alldeles för snabbt då.

Så när jag väl gick upp så efter jag hade duschat å så var dte ju dags att laga mat
så åt lunch till frukost idag.

Vid två gick jag å neah iväg till maxi, köpte blomma till min mamma
sedan gick vi dit,
där min syster var emd sin son
Leo som är 16 dagar yngre än neah

Vi grillade å så
Vid fem åkte jag å pappa "morfar" å hämtade Kian på stationen
efetr dte blevd te jordgubbspaj.
vid sex kom Marcus med stora rosor och choklad till mig (morsdag ju)
Runt klockan sju började det bli kallt ute så jag å neah gick hem
marcus å Kian tog bilen.

På vägen hem däckade Neah i vagnen:

Skön sovställning?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det har du helt rätt i, synd bara att andreas inte delar din uppfattning. Synd på bilen, blir det dyrt att laga den?

2008-05-25 @ 22:58:06
URL: http://sandravictorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0