Snart fyra dygn

Röksugen som fan
men jag ska inte röka.
Fjärde dygnet avklrat snart.

men vill så gärna, bara några bloss.

Känner att jag är så mycket mer irrierad än vanligt.

Det är ju så att har man slutat så ska man hålla sig ifrån, men trodde inte att dte ksulle vara lika svårt att sluta nu, som sist.
Sist hade jag ju rökt nästan 8 månader, utan att ens försöka att sluta, eller trappade ju ner rätt mycket.
Om vart annat
å nu rökte jag under 40 cigg på hela året 2007.
men sedan började jag röka lite mer, lite oftare.

Men trodde att dte kanske skulle gå, att röka bara sådär lite ibland.
Samtidigt så vet man ju om att dte går inte, börjar man smått, blir man tilllslut fats igen

Å nu hade jag bara rökt dagligen i typ två veckor.
Ändå är dte så svårt.
Vill ge upp säkert femtio ggr om dagen.
Men samtidigt så vill jag ju verkligen inte röka.

Är ju så sjukt äckligt!
Men när suget kommer,
blir man en helt annan person
Å varje gång det värsta abstinensen är.
Så kan man räkna upp 100 saker som är bra med att röka.

Men ärligt? Finns dte ens e grej som är bra med att röka??

Nu tänker jag vara starkare än den slav som nikotinet gör mig till

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter riktigt kämpigt! När jag rökte så rökte jag bara då jag var med vänner och jobbade. Rökte nästan aldrig här hemma, bara då jag pratade i telefon nån gång. Kunde gå flera dagar utan att jag rökte och sen vips så var jag med någon som rökte också rökte jag som fan. Haha! Men det återstår å se om jag börjar röka då jag slutat amma.

2008-05-05 @ 10:31:11
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0