Sex dagar

Börjar kännas lite bättre nu,
mend et pågår fortfarande en kamp mellan mig och beroendet.

Så sjukt fint väder idag
Var jätte varmt redan vid nio ju.

Förmiddagen pratade jag bort emd Madde
Neah sov mest hela tiden.
Efter dagishämtningen gick vi till lekplatsen,
Neah gungade å sedan grävde hon å Kian i sanden tillsammans.
Eller ja Kian grävde ju, hon åt ju mest sand.
Men som hon tyckte om att sitta å ligga å kräla i sanden
Å äta på alla sakerna,,
men själva sanden tyckte hon inte var så god.

Tyvärr glömde jag kameran =(
Kian tjatade hela tiden om att han ville träffa Linda som har en pytteliten bebis i magen å dricka saft med henne.
Tyvärr var ju Linda i stan, å jessica svarade inte, june jobbade å Anneli vart upptagen emd besök.
Men jag var ju duktig å hörde av mig iaf.

Men efetr en stund på lekplatsen gick vi hem hämtade filt saft frukt å kex å pepparkakor,
Å mat till neah,
Sedan satte vi oss ute i solen å åt å fikade med grannens pojk Linus.
Riktigt mysigt.
Neah somnade snabbt sedan
Å kian å linus sprang runt ute på gården å lekte ihop,
Så jag passade på att sola lite
Så skönt
eller ja iaf i tio minuter
Att ligga still å sola är inte riktigt min grej.

Beslutade mig för att vaar duktig å fixa barnstolen till cykeln,
Snart akn ju neah åka där i.
Tydligen så måste de kunna sätta sig upp helt själva utan hjälp före de får sitta på sån barnstol
Så vi får ju vänta ett tag till
Sitta utan att ramla har hon ju kunnat ett tag nu,
men hon kan ju inte sätta sig helt själv, utan man får ju hjälpa henen att sätta sig upp.

Har även vart duktig å vikit all tvätten Marcus var duktig å tvättade igår.
Snart kommer han hem
Längtar så mycket

Kommentarer
Postat av: Carro

Han i cykelaffären i stan sa att det är rekomenderat från åtta månader. förut var det fårn tio månader. men. Nova klarar d finfint att sitta i en iaf :S

2008-05-06 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0