Så röksugen

slängde mina sisat cigaretter igår, dte är ju så onödigt att röka.
Mne efetrsiom att jag har rökt varje dag i nån vecka nu, så har jag ju fått tillbaka hela beroendet.
Å det som är så sjukt är att jag mår illa varje gång jag röker, jag blir riktigt äcklad på mig själv, måste tvätta händerna hela tiden. lukten är ju sjukt äcklig. Mår dåligt av att kläderna luktar så illa osv.

Men ändå
Så röker jag.
Är inte dte sjukt?
Men trots allt det äckliga så är jag ju så sjukt röksugen.
Fast efetr typ andra blåsset är jag baar äcklad.
men kropp klarr inte att jag röker heller.
Min hals, blir så konstig
Så äcklig, så slemmig, hes.
Men ändå så röker jag!

Fast jag inte vill, inte alls igentligen, för vem fan vill röka?
Men ändå gör jag det.
Beroende är ju helt sjukt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0