redan kväll

trots att vi inte har gjort något idag alls typ,
så ahr tiden bara runnit iväg

Kian var så söt innan när jag var å lämnade honom vid stationen
Han höll på att räkna skruvarna på en bänk.
Tydligen har han helt glömt bort hur man rä´knar eller så vill ahn bara inte.
För såhär lät det 1 2 3 4 8 9 10 11 12 16 17
Å jag rättade 1 2 3 4 5 6 osv
Å han blev arg å sa nej 1 2 3 4 8 9 10 11 12 16 17
Å jag rättade å rättade å rättade
å Han fortsatte som ovan.
(aja nån gång blev dte ju helt rätt, när han ränkande sakta)

Men när jag ahde rättat honom minst tjugo ggr,
Tittade han på mig å sa,
Mamma, jag behöver inte kunna det, jag är inte stor!
Så jävla klockrennt!
¨så sant så, å jag visste inte alls vad jag skulle svara
ha ha

Efter att jag lämnat honom åkte vi hem till mina föräldrar,
skulle lämna lite saker, hade ju köpt en pool till barnen som vi tänkte ha där
+ att vi skulle lämna nån annan gunggrej som passar bättre ute hos dem än här.
men jag vi blev kvar där,
försökte oss på att pussla 3d pussel.
men shit så svårtd et var,
så gav upp ganska snabbt,

Sedan låg jag å neah å mös på golvet
å så kicklig hon är, bara man pillar lite grann på magen gapskrattar hon,
så kittlig har hon inte alls vart innan.
men mysigt som fan

Ikväll blir det att jag å Marcus spelar nya xboxspelet,
hoppas bara det är roligt
det hette Scene it, lights camera, action.
fyra kunde man vara, låter jätteroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0