Onsdag

Dagen började vid halv åtta då Neah vaknade,
strax efetr vaknade Kian.
Frukost fixa oss oxå dagis.
kOm väl en halvtimme försent, men det är ju inget ovanligt.

Sedan var det dags för tandläkaren, gick ju snabbt å var billigt.
Hem igen, käkade å så
sen var klockan halv ett, å dte var dags för hämtning på dagis.

Gick först till lekplatsen,
baa jag Kian å Neah då:


Efter det gick vi till vallås,
inom ica å handlade fika,
sedan hem till jennie, för tat titta på bebisen
Föddes ju den 18 maj, så inte stor alls precis
Shit så liten, amn glömmer ju så snabbt hur små de var
Även madde, med kevin å Tindra kom förbi
Så sex barn var det
Jennies; Max å linnea
Maddes;Kevin å tindra
Oxå mina då; Kian å Neah

Så fullt ös
Fotade även lite där,
men glömde ju fota linnea


Vid fyra var dte dags att bege sig hemåt
på vägen hem träffade jag denice, så stod å pratade med henne ett bra tag, å barnenn lekte i henens trädgråd
Oxå blevd et bestämt5 att vi ska kommer över nån dag snart å hälsa på
det var ju ett bra tag sedan, så dte är ju alltid roligt.

Nu är matlagningen gjord å maten uppäten
kian har badat å sover redan.
Å snart dags för nästa att sova
så dte blri mystid för mig å marcus


Kommentarer
Postat av: Annelie

imorgon så måste vi ses.. Vad vill ni hitta på?

kram

2008-05-28 @ 22:53:59
Postat av: Henke

Så söta ni är sassa :)

2008-05-29 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0