Måndagkväll

Dagen som gått:
förmiddafgen tillbringades ute på gården i bikini, knäppet hade jag lyckats ta sönder igår, när jag tog av den lite för vilt.
Men dte gick att knyta,
Kian cyklade runt på gården å om vartannat kom han å mös med mig på filten.
neah sov mest som vanligt =)

Vid halv tolv var dte dags att gå upp å fixa lunch.
När den var uppäten begav vi oss hem till Tina.
William sov när vi kom, sedan var han tjurig första timmen.
Men sen lekte han å Kian å hade hur roligt som hellst,
förutom att Kian fick lite stryk ibland,
Han är ju rätt bra på att jävlas han med.
Man kan nog inte komma ifrån att det blir lite bråk å slag, när två tre-åringar leker¨.
Huvudsaken är ju att de har roligt!!!

Så nu hoppas jag Kian får lite prickar,
försökte få dem att kramas å så.
Kian sa att han inte ville ha några sånna prickar, för då skulle han bli ledsen.
Men jag vill å jag bestämmer!!

Vid fem kom Marcus upp, å vi städade lite smått å gjorde iordning barnen
För att sedan kör en runda till eurostop,
dä dte inhandlades en ny bikini till mig,
Nya badbyxor+ flipflop till Marcus.
Oxå snus till honom.
käkade lite gjorde vi oxå där.

Vid sju var vi hemma igen,
Nu sitter jag här, ska snart beställa hem tvåpar jeans till marcus,
hittade en sida med skitsnygga jeans igår.
Kian ligger i sängen, sover snart
Å snart är dte dags för Neah att sova med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0