måndag

ja då var det återigen måndag.

varken jag eller Marcus kunde somna igår heller.
Låg å pratade å mös osv.
hade så ont i halsen, så varje gång jag höll på att somna var jag tvungen att hosta eller nåt.
Sista gången jag kollade på klockan var strax efter ett.

vaknade sedan, trodde Marcus hade försovit sig,
känndes som klockan var nio typ,
men var helt öm i hela kroppen.
Men klockan var inte ens halv sex.

Neah gnällde eller nästan skrek
Marcus fixade välingen, han var ju ändå på väg upp.
Trodde Kian skulle vakna med, så att jag var tvungen att gå upp.
Men Neah klippte hela flaskan å däckade snabbt igen
Så hon vart nog väldigt hungrig.

Låg sedan å försökte somna om, halvsov väl ekller så.
men kvart över åtta kom Kian upp i sängen,
Mamma jag har växit mig jättemycket inatt. Så nu är jag stor och kan sova i er säng.
Han sover ju i sin säng, emn ofta vaknar han på natten kommer in å lägger sig hos oss.
men han rör ju sig som en jag vet inte vad,
så dte är nästintill omöjligt att sova jämte honom.
Så han har en madrass bäddad på golvet vid vår säng.
Så den sover han ju på, å ingen ens märker att ahn kommer på natten.
lalla nöjda och glada då.
Men igentligen så vill han ju sova med oss, mycket mysigare ju,
å nu hade han ju enligt sig själv kommit på hur han skulle få göra det.
Gulligt, men tyvärr blev dte nej.

En annan som oxå har börjar röra sig är ju Neah,
Hon snurrar runt, nästan värre än Kian heöla nätterna,
ena sekunde är hon i fotändan nästa ligger hon på tvären.
sedan ligger hon på mgaen, för att nsäat sekund ligga på rygg igen.
Tur att hon sover i sin säng iaf.

ja idag är jag trött iaf,
kommer nog verkligen bli sjuk
Neah med, snorig som fan är hon.
Inget dagis iadg heller inte lönt när vi vaknar så sent.

Dags för frukost nr två nu iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0