Måndag kväll

mötte Linda vid lekplatsen typ kvart i ett.

gick hem till hanna å Christian, fikade å barnen lekte.
Runt tre gick vi hem till Linda,
Blev inte att jag hjälpte henne precis,
men sällskap fick hon iaf.
Av mig kian å Neah,
Å sedan kom Joanna med Jack.

Trevligt

Men halv fem, råkade kian somna,
Så det vara bara att försöka att få liv i honom å gå hem
Eller han fick ligga å sova där en halvtimme.

Å jag har faktiskt inte rökt, inte ett ända bloss.
Känner mig duktig.
Ville ju röka ett antal ggr,
men stod emot, suget håller ju faktiskt inte i så länge.

Nu har vi lagat mat, djungelkycklig(kyckling med banan ananas grädde å curry)
Sååååå gott!!

å nu är vi duktiga å tvättar lite.

Balkonngblomm0rna lever faktiskt fortfarande, trots att dte var en vecka(nästan) sedan jag planterade dem.
Känner mig så stålt, aja två som hade kunnats e bättre ut

Å alla fröna som jag sått har börjat att gro, elelr iaf väldigt många.
Men jag bara hällde ut massa påsar, igentligen skulle dte vara tio cm imellan fröna
men på vissa ställen ligger fröna tilloch med på varandra.
Men nåt borde ju växa upp iaf.
Jag har ju verkligen inte gröna fingrar
Tyvärr...

Ikväll blir dte massa mys med Marcus
Kanske sticker över en stund till Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0