Lillebror

Ja, Kian tjatar lite om en bebis till.
Klappar mig på magen,
å säger Vilken tjock mage mamma, är du säker på att det inte är en bebis där inne igen?
Jag frågar om han verkligen vill ha en bebis till, då säger han att han vill ha en bebis till. En lillebror.
Ofta säger han oxå att han vill ha en klara beibis.

Har inte riktigt förstått vad han menar med det.
Men hans favoritfröken på dagis heter Klara.
Så om dte är att ahn vill döpa bebisen efetr henne,
eller om dte är som han sa en gång att bebisen skulle vara i min mage, å när den sedan kom ut,
Då skulle vi ge den till Klara.
För hon har ju ingen egen

Jag känner att jag inte delar den iden, inte alls.

Tyvärr får han inte sin önskan igenom heller om en lillebror,
Inte för att jag tror han hade velat ha den när den väl kom ut ändå.
Ibland vill han ju lämna tillbaka Neah, å med all uppmärksamhet hon "stjäl" från honom,
skulled et nog inte vara så roligt emd en till som stjäl uppmärksamhet.
Vi är ju nöjda med två barn,
Fast jag vill ju verkligen öda igen.
Så mycket, tyckte dte var så häftigt senast,
att jag skulle gärna göra det flera ggr till.
Men man kan ju inte skaffa fler barn bara för att föda dem.

Och dte skulle inte funkat med fler barn,
dels för Marcus har ju sitt band (alla repningar+ alla konserter), sedan skulle vi vara tvugna att flytta nu, större bil osv.
Så alldeles för dyrt.
Plus att vi är nöjda med två, en i varje hand,
(iaf när man är ensam) å det är ju perfekt!

Nä nu ska jag kolla barnmorskorna, då får jag iaf avar med när andra föder barn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0