Lagar mat

Blev inte så lång tur till lekplatsen.
Först ville kian inte att jag skulle vara med att leka, rätt vanligt att dte händer
Utan det är bara Marcus som gäller

Men sen skulle han bara göra saker med mig.

Å nu sitter Kian å neah å äter.
Å vår mat är inne i ugnen, ska äta paj.
kian tycker inrte om det så han fick annan mat.

Neah har för en gångs skull en bra mat dag, äter vanlig mat nu, men det går ju bara med hemmalagad mat.
Burkmat ratar hon helt totalt.
men jag var ju duktig å gjorde massa barnmat igår, så nu har vi massa i frysen.
Jag kan ju förstå att hon inte tycker om barnmaten, smakar ju så äckligt.
å som vi redan visste har vi ju fått en väldigt bestämd å envis liten tjej, som vet vad hon vill å hur hon vill ha det.

Blir det inte på hennes vilkor, nä då blir det protester.

Har faktiskt hunnit dammsuga med,
så nu är dte fint här igen, lite disk å så,
mend et får Marcus fixa när jag e på jobbet.
Börjar ju snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0