Kan inte bli bättre

Så underbart att vädret håller i sig.
efter maxi gick vi ut i solen.
Så vi låg på gården å solade från halv elva till halv två.
Det var så skönt, å Neah satt i skuggan å lekte å var konstant glad, sov å åt där ute med.

Sedan var dte bara snabbt in, duscha å vid två träffade jag lillan,
var på lekplatsen så Emilio kunde leka , å vi satt på bänken å snackade .
riktigt trevligt, Marcus tyckte inte dte var lika roligt me baar tjejer, så han stack iväg.
Neah var som vanligt helnöjd i vagnen.


Nu är jag hos mina föräldrar, hälsar på lite,
alltid roligt.

Kvällen har vi inte planerat ännu, men det blir nog att vi är bara vi två(jag å marcus),
Vi vill njuta av vår tid tillsammans, lite egen tid.
eller ja Neah är ju oxå med, kian kommer ju först imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0