I säng

Nu är barnen i säng.
neah har alltid vart så lätt att lägga, men nu blir hon ledsen direkt när man lägger henne i sängen,
tar typ en kvart innan hon somnar har vart så några dagar nu.

men dte går väl över, är ju inte jobbigt direkt, men man undrar ju varför hon blir ledsen?
Marcus är hemma igen, inspelningen hade gått bra,
men kommer att få tillbringa en del tid i studion imorgon med.

Just nu stter jag å skriver ut hela min förra blogg typ 70 sidor,
Vill ju ha dte sparat å inte bara på datorn, ifalla den kraschar.
Får ju snart ta å framkalla lite foton med, var ju en å en halv månad sedan,
så nu har vi säkert hundra minst som ska framkallas,
vet inte hur många album vi har, hinner aldrig kolla i dem,
tar alldeles för många foton,
å jag bara måste framkalla alla, så svårt att välja
å alltid dubbla kopior, så finns ju ett antal nästan exakt likadana foton..

men roligt för barnen när de blir större,
ångrar att jag inte hade nån videokamera när kian var liten bara.
vi har ju filmat Neah ganska mycket å så roligt att kolla på.
Tänk om vi hade haft fiilmer emd kin med
men jag tror N, har några...

Jag har typ inga foton alls från när jag var liten, det är ju mycket därförjag tar så mycket på mina barn,
för att jag vill att dem ska kunna se.
det akn ju aldrig jag göra.
Å dte är verkligen värt varenda krona vi lägger på att framkalla allla¨

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag ÄLSKAR att titta i fotoalbum!!! Så sällan folk har det nuförtiden..

2008-05-17 @ 21:53:48
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0