I säng

Nu är barnen badade, Neah tyckte inte dte var så roligt den här gången heller.
så får nog vänta ett tag innan jag badar dem tillsammans igen.

Båda har fått på sig pyjamas å vi har precis läst lilla isbjörn hittar en mammut, inte den roligaste sagan enligt mig, men Kian fick ju välja. Så nu ligger han i säng, somnar nog gannska snabbt,
en dag på busfabriken tar ju på krafterna =)

Neah går runt i gåstolen, pillar på allt å river ner saker, ska strax fixa vällingen, sedan är det sängen som gäller för henne med.
hon kämpar fortfarande med att lära sig krypa, har ju hållt på att gå upp å stå å gunga rätt länge nu.
Kommer ihåg när Kian lärde sig krypa, då tog dte inte många dagar från att han hade gått upp i rätt ställning tills han kröp, sen var han ju lite senarae med att börja krypa, han var ju sju månader, så inte så tidigt precis.
Trodde ju att Neah skulle böra krypa tidgt, mend et blir nog inte så.
fats dte är ju bara bra, det är ju sjukt roligt när de lär sig nya saker, men det finns ju lixom ingen återvändo när de lär sig.
Å när de väl har lärt sig krypa så ställer de ju sig ganska snabbt upp. Kian gick ju längs med möblerna åtta dagar efter han lärt ig krypa.
Å dte känns som att jag gärna väntar ett bra tag till med det.
man kan ju inte lämna dem själva ett ögonblick då.
Nu vet man ju alltid var man har henne =)
Räcker att ha ett barn att springa efter.

Dags för läggning nr två för nu står lillfisen å gräver i en blomkruka

Kommentarer
Postat av: Anonym

nää jag e kvar men har haft så himla fullt upp men har iaf uppdaterat massa nu.
jag vet inte hur det kommer gå med jobben, har inte ringt dit och frågat men ska göra det imorgon :)

2008-05-01 @ 22:58:53
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0