Hämtning

Marcus är iväg å hämtar Kian nu,
saknat honom som vanligt.
N, ringde vid tolv, å sa jag lämnar honom vid tre
Som vanligt är han grymt bra på att medddela
NOT.

Jag svarade, att vi tyvärr inte kunde komma vid tre
för vi får gäster då.
Aha, emn kan inte Marcus komma.
Å jag sa att dte är ju han som fyller år
Då tycker N, att jag kan ju komma då.

Jag får säga en gång till att alla gäster kommer klockan tre, vi vill gärna vara hemma då.
Så sa jag precis som vanligt, att om han meddelar på fredagen, så slipper det vara så här.

N, blir som vanligt sur, säger surt; jag får väl vara där vid fem då.



Men det är ju faktistkt så att man kan planera lite.
Det är ju inte så att vi bara sitter hemma å inte gör nåt alls,

Irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0