guitar hero

Blev att vi spelade guitar hero istället,
Å jag börjar ju bli asgrym,
eller nej dte är visst Marcus som är det.
Aja, jag kan iaf spela på medium nu, å klarar de flesta låtarna.
men tröttnar ganska snabbt.
Roligt som fan ärd et ju.

Fast jag är sugen på att köpa nintendo wii,
å träna hemma till tvspel..
Är nog träning som skulle funka för mig.
jag som lovade mig själv att efter jag fött mitt andra barn skulle jag börja träna.
har aldrig satt min fot på ett gym,
eller nu ljöga jag,
solade ju solarium på form innan.
helt klart Halmstads bästa solarier.
Kanske bästa gym med?
Vad vet jag?

Men nån gång ska jag med börja träna.
Å nån gång ska jag bryta mitt sockerberoende å bara äta godis på lördagar, istället för varje dag.
Drömmer vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0