Godmorgon

Både jag å marcus hade jättesvårt att somna igår.
Så konstigt att när en har dte, så har den andre oftast dte med.
jag har visserligen nästan aldrig problem med att somna.

Men igår gick det bara inte,
så vi låg å pratade ganska mycket,
så mysigt ju.

Röksugen som fan blev jag, ville inet släppa inte alls.
oxå kom jag på hur mycket jag saknar Sara.
borde träffa hennes snart.
Väldigt snart.

Så när Kian kom in i morse å sa att dte var morgon
svarade jag trött nej, du måste sova lite mer, det är mitt i natten NU.
Medan Marcus svarade, ja dte är morgon, ta en risfrutti i kylen.
Jag vart helt säker på att klockan var typ halv fyra, men den var visst halv åtta.
Han lyckades väcka Neah oxå,
tyckte inte det var lönt att låta henne somna om.

Så vi gick upp, fixade frukost osv.
Min första tanke var ju dock att äta godis,
som dte alltid är när vi har godis hem.
sedan har jag kämpat med att inte äta fram tills nu, då jag inet kunde låta bli.
Utan var tvungen tat äta lite.

Aja, klarade mig iaf, 1.5 timmar utan att äta godis
Å om man tänker efetr så är ju 1,5 timmar ganska så lång tid + tiden jag osv.
så ganska duktig ändå
Det är därför vi inte ska ha godis hemma, å jag baar ska köpa lite åt gången,
För har vi hemma äter jag konstant hela tiden, hela dagen tills dte tar slut.
Men jag hatar det.
Men det går bara inte att låta bli.
Hur mycket jag än försöker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0