godmorgon

Kian var så gullig när jag la honom igår,
Han däckade nästan i soffan först så jag bar in honom i sängen.
Då hade jag precis lagt neah i hennes säng, så hon gnällde lite.
så när jag pussade å kramade honom godnatt sa ha;
Du måste gå in å pussa Neah nu .
Det var så gulligt.

Idag gick jag upp sju,
Det första jag tänkte på var hur smutsiga fönster vi hade i köket å det fönstret i kians rum,
man kunde knappt se ut.
Så det första jag gjorde efter att ha fixat frukost till kian,
var faktiskt att ställa mig å tvätta fönster.
men bara två stycken,
tänkte ta två om dagen nu går ju rätt snabbt+ att dte int blir jobbigt då.

Fredag idag, ska faktiskt jobba idag,
första gången jag jobbar ett långt pass,
sedan Neah kom, 12-20.
men det känns bara bra.
Då får Marcus massa egentid med barnen,
Kian ska ju visserligen lämnas på stationen klockan tre.
Så fick säga hejdå till honom i morse.
Lite tråkigt att inte vara med å lämna av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0