Fredag idag

ska starx ringa hfab.
Vårt element är sönder,
Termostaten eller nåt.

För elementet är sjukt varmt, man bränner sig om man rör det.
aja, nästan iaf =)

Så fast vi har fönstret öppet å sover utan kläder å utan täcken
är dte så varmt att vi knappt kan hålla om varandra.
Å vi som alltid sover tätt,tätt ihop.
Å somnar efetr alla kärleksförklaringar.

Det vanligaste är såhär:
Jag: Jag älskar dig
Han: Jag älskar dig med
Jag: Sjukt mycket
Han: Hur mycket som helst.

Det är lixom vår grej, sedan att somna tätt,tätt ihop.

Neah vaknade strax innan sex idag, ville inte somna om.
marcus gick upp, fixade välling å jag skulle ge henne den.
men jag var så trött at jag somnade hela tiden, så den åkte ju ut ur hennes mun när ja somnade.
Men efetr et antal insomningar från mjin sida, så somnade även hon om.

Sen kom Kian, la sig på madrassen, sen somnade alla om.
Vid nio vaknade jag, det var så tyst, kollade på madrassen, men dne var tom

Väckte Marcus å Neah, å vi gick upp.
Kian satt i vardagsrummet å kollade på barnprogrammen, han hade tillochmed fixat frukost själv.
Visserligen bara plockat fram en risifrutti, öppnat å ätit den.
men ändå duktigt v honom att klara sig så helt själv.

Vädret är fint idag.
Hoppas, hoppas hoppas verkligen att dte är så imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0