fredag

Skrev aldrig igår, fanns inte allt för mycket tid till det.

men igår var iaf Annelie här och hälsade på med sina barn
gVar ju trevligt och lite lättare att prata när barnen lekt inomhus.
jag passade på att vara lite duktig och tvätta samtidigt, så mycket lättare att göra dte när man har besök.
Neah å Olivia var jättesöta tillsmammans, satt å lekteihop, snodde varndras leksaker å så.
skiljer ju bara två veckor på dem, så de kommer nog ha riktigt roligt tillsammans sedan.

Så gulliga=)

När marcus kom hem käkade vi å så, som vanligt blev pizza, för jag orkade inte laga mat.
efetrd et åkte vi å köpte ny tv-bänk i ek med glasdörrar.
så när Marcus var iväg å repade flyttade jag över allt å installerade det,
fast xboxet vågade jag inte röra, dte fick han ta tag i när han kom hem.

Skitbra blev dte verkligen, så mycket finare, å så mycket barnvänligare mäbel, inga kanter att ramla emot, eller krypa in i, å ingenstans att pilla på all elektronik.
När Marcus kom hem, beställde vi även hem ett nytt soffbord,
vill ju ha det i ek med ljus ek då.
Det vi har nu är ju inte heller så barnvänligt, kanter att krypa in i även där + så vassa hörn överallt.

Det nya får vi den femte juni, så nus ka vi bara bli av med det gamla.

När marcus kom hem från repningen, blev det film.

Idag är dte fredag, jag ska sticka iväg snart framkalla lite foton på götekarlsson, sånna svartvita, hoppas de blir bra!
Marcus ska ju till gislaved ikväll å spela
Å jag har ingen aning om vad jag ska hitta på,
men nåt blir det väl iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0