Föresten

Jag slängde faktiskt ett par skor igår.
duktigt av mig, ett par svarta stövlar, fina igentligen
men enligt Marcus lag, så msået jag slänga ett par för att kunna köpa ett par nya.
så nu får jag köpa nya +
att jag hade typ tio par svarta stövlar minst
Å pågrund av platsbrist, så har han bestämt att jag måste slänga för att få köpa nytt.
Brukar inet gå med på dte
men ett par skadar ju ingen =)

en annan sak, som jag känner mig stolt över
är att jag faktiskt inte än så länge har ätit en ända godisbit idag,
trots att dte fortfarnade finns lite godis kvar hemma.

Normalt är dte ju dte första jag ätr på morgonnen om dte finns.
tjuväter för att inte kian ska se,
ibland känner han dock lukten,
men då säger jag att dte var en halstablett
och att dte var den sista.
Elakt, jag vet, men är dte något jag vill att mina barn ska slippa så är dte sockerberoende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0