Femte dagen

Det är den här dagen som jag oftast trillar tillbaka på.
Får se hur det blir idag.

Kom faktiskt i tid till dagis idag!
Känner mig rätt duktig.
Bra start på dagen ha ha

Fint väder idag med.
Sitter just nu å väntar på nån snubbe som ska komma å hämta vårt x-box 360
Nåt som har gått sönder i det, fast sånt tillverkningsfel eller nåt.
så bra att vi inte har chippat det, för då hade ju garantin inte hållt.
Men vi vill ju ändå inte chippa, Marcus vill ju kunna spela live.
Förstår ju verkligen det, Vad ska man annars ha x-box till?
jag spelar ju inte, eller bara guitar hero, kanske nåt bilspel nån gång ibland.
men det måste ju vara så mycket roligare att möta/spela med andra.

Idag ska jag väl träffa Linda,
lovat att hjälpa henne att fixa med kläderna.
blir nog mycket utevistelse den här veckan.
jessica är hemma typ hela veckan,
Å june jobbar nog inte heller så mycket.
Annelie är ju hemma oxå hemma + Madde
Ska baar bli lite bättre på att höra av mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0