en ska jag är så glad över

Igår när jag låg där å vred å vände på mig,
å var alldeles för övertött för att somna.
Kom jag å tänka på allt man är så glad över osv.

Det jag verkligen tänkte på är att, fast jag å marcus ändå har vart tillsammans i över två år.( jag vet att dte inte är speciellt länge)
Så är vi ändå så sådär gulligt nykära ändå,
varje dag skickar vi säkert tio sms till varanadra med kärleksförklaringar,
mest ahn då ( för jag är inte lika gullig)
Vi håller alltid varanadras händer,
vi hånglar fortfarnade jättemycket
sitter alltid tätt tätt ihop.
Säger alltid massamassa gånger varje dag att vi älskar vaarndra
ger varandra mass komplimanger
(återigen mest Marcus)
Vi lägger oss alltid tillsammans
(när båda är hemma då)
Vi håller alltid om varandra när vi ska sova,
Vi pussas, kramas å kysser varandra jätteofta.
Och dte är jag verkligen så glad över,
å jag vill alltid att dte ska vara såhär
även när vi har vart tillsammans i tio år å tjugo år å trettio år osv

Jag har nästan aldrig sett mina föräldrar kyssas, å jag har vänner som inte vart tillsammans med sina killar så speciellt länge , men jag har ändå aldrig sett dem hålla varandra i handen eller kyssas eller nåt.
Å så vill jag inte ha det.
men blir det automatiskt så när man har vart tillsammans länge??


Kommentarer
Postat av: Carro

ja det var en udnerbar känsla :) dessvärre hade ingen en tanke på att videokameran låg på soffbordet precis vid oss. så det blev aldrig dokumenterat ^^ nej tränas mena jag inte. eller lära dem, men jag vet en liten kille som
lärt sig gå riktigt bra när ahn va 11 månader. å enligt min kompis så har föräldrarna verkligen kämpat stenhårt me å vänja honom stå å gå. så jag tror man kan påverka till viss del

2008-05-20 @ 13:41:51
Postat av: Sara

Hej Snäckan! Vad härligt det låter! Tror alla vill ha det så egentligen. Jag har också börjat blogga nu igen :) Blev så sugen när jag läste din. Skönt att få skriva av sig. Puss puss

2008-05-20 @ 13:54:15
URL: http://sarajf.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vet inte. Allting blir kanske vad man gör det till? Jag och Andreas har det också så, bara att Andreas suger på att skicka sms, haha.

2008-05-20 @ 15:06:00
URL: http://sandravictorias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0