Det sötaste

Torsdag idag, vaknade vid sju av att jag hörde att tv;n var på ute i vardagsrummet.
Strax efter vaknade lillfisen, så det vara bara att gå upp å fixa välling å frukost till ven lille vilden i vardagsrummet.

Kian har börjat komma upp i vår säng igen på nätterna, det blir så sjukt trångt å varmt, så försöker att få honom att sova på golvet på en madrass istället, förstår ju tat han inte vill ligga själv på sitt rum, när alla vi andra sover i ett rum, så självklart att han oxå får sova inne hos oss. vi har ju bäddat där inne sedan Neah kom. Å dte har funkat jättebra. Vill ju tat han ska vara med i gemenskapen.
Blir ju lättare för honom när hon flyttar ut till sitt rum. men jag är inte riktigt redo för det ännu, men snart kanske?

aja, jag valde iaf att gå upp direkt idag, för att marcus skulle ha en chans att sova vidare, han går ju upp så sjukt tidigt varje dag, så han förtjänar ju att få sova ut lite med. När jag går upp på morgonen är ju rena sovmorgon jämfört med hans.
Plus att han får åka iväg å jobba medan jag får vara hemma å ta det så lungt på morgonen, inget jobb å barnen är ju mysigast på morgonen.



Neah sitter å leker i soffan, så sjukt söt hon är ju.
Kian ville kolla film på sitt rum, så dte fick han göra.

Inget roligt väder alls idag. Får se vad som händer idag, jag hoppas verkligen dte inte ska fortsätta såhär, för då blir dte ju inte så mys på lördag. planerna funkar ju inte riktigt då....

Kommentarer
Postat av: Marcus

så söt liten älskling vi har..:D

2008-05-01 @ 11:38:50
Postat av: Hanna

Ni har så jättesöta barn =)

2008-05-01 @ 11:59:52
URL: http://inken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0